Saturday, September 19, 2009

Selamat Hari Raya..!

Esok 20 September 2009.. kita akan menyambut hari raya aidilfitri.. sekejapnya la masa berlalu.. puasa sebulan pun tak terasa..mungkin sebab masa aku dipenuhi dengan kursus induksi. Nasib la persiapan baju raya aku dah siapkan sebulan sebelum puasa.. kalau tak.. mmg tak berbaju raya la aku tahun ni.. teringat masa tahun pertama aku bekerja.. aku tak sempat nak buat baju raya.. n tahun tu aku takder baju.. tp itu bukannya satu masalah bagi aku.. kebetulan aku konvo tahun tu.. jadik aku guna je baju yang aku pakai masa konvo tu jadik baju raya.. hehehehe..jimat pun jimat.. selamat tak payah kuar duit untuk buat baju raya.. hehehe.. K la.. dikesempatan ni.. aku nak ucap SELAMAT HARI RAYA, maaf zahir dan batin.. kalau ada salah dan silap atau pernah menyakitkan hati sesapa.. aku minta maaf..moga korang happy untuk berhari raya tahun ni.. sesapa yang memandu.. berhati-hati di jalan raya.. :)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

By :
Free Blog Templates