Thursday, June 24, 2010

Buat cup cake dan tanam buah epal..

Alkisahnya..seblum cuti aritu aku mmg bercita2 sangat nak wat cup cake ngan tanam buah epal.. Jadiknya.. aku slow2 buat cup cake n tanam buah epal yang aku idam2kan.. tapi tak menjadi..aku pun pelik.. apasal la masa cuti tu aku tak dapat gak sempurnakan hasrat aku.. padahal cuti aritu aku takder la ke mana2 pun..lepak2 kat umah.. jalan2 pun paling jauh g sogo.. umah mak mertua.. sudahnya dah bukak sekolah baru hasrat aku sempurna dapat disempurnakan.. ini la dia antara cup cake ngan buah epal yang berjaya tumbuh subur..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


Ini cup cake huruf besar..cup cake huruf kecik aku lupa nak amik gambar..

yang ni pulak buah epal suku kata KV yang masak ranum.. lain dari yang lain.. biasa ada epal merah ngan hijau..skang ni epal biru ada.. pink ada.. purple pun ada..

sekian adanya menu saya hari ini..hihihiihihi..:D


1 comments:

ataicha said...

teringin nak rasa sket.. :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

By :
Free Blog Templates