Saturday, July 31, 2010

Finally..

Punya la lama menggodek2..carik2 template yang sesuai.. akhirnya.. aku berjaya jumpa 1 template yang sangat2 aku suka.. tak guna bubble biru pun takpe.. asalkan dapat guna kartun kesayangan aku..doraemon.. aku mmg agak fanatik dengan doraemon..memang kartun feveret..hihihi.. sampai kat keta aku sumer aksesori doraemon aku guna..dah umur nak menjangkau 20 tahun (ye ke 20 tahun..hahahaha) masih fanatik dengan doraemon.. puas hati betul.. tak sesia aku stay up malam ni semata2 nak carik template baru.. lagi pulak encik suami dah lama tido... jadinya memang leka la dok mencari dan mencari template ni..cute n ringkas je..tapi tetap menarik..hehehe.. k la sangat sangat sangat berpuas hati dengan penampilan baru ni.. nanti kita ngedate lagi ye..:)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

By :
Free Blog Templates