Thursday, August 26, 2010

Alhamdulillah..

Hari ni hari ke 16 kita berpuasa.. aku sangat2 bersyukur atas nikmat kesihatan dan kekuatan yang diberikan olehNya..yang masih bagi peluang untuk aku meneruskan puasa.. dalam masa yang sama.. tahun lepas dalam bulan puasa..aku pereksa akhir dengan kursus induksi kat maktab.. dan alhamdulillah.. aku dapat keputusan yang baik..peperiksaan induksi juga lulus.. dan mudah2an.. berkat bulan puasa tahun ni jugak.. aku akan lulus temuduga SPP aku tadi.. mmg berdebar giler masa nak temuduga tadi..kadang2 rasa apa yang dah dibaca semuanya hilang.. tp alhamdulillah.. dapat jugak aku "menggoreng" masa menjawab soalan.. ehehehe.. dan 1 target aku untuk bulan Ogos ni dah lepas.. urusan pembelian rumah pun dah settle.. hari aku dah buat bayaran akhir.. tinggal tunggu urusan untuk pengambilan kunci.. pastu data ssqs pun aku dh selesaikan.. sbb tarikh akhir 30 Ogos dan hari tu jugak aku amik cuti.. ari sabtu ni aku nak pindah umah.. lepas ni dah jarang la datang2 KL.. aku bersyukur sangat sebab akhirnya dapat duduk sekali dengan hubby aku..tak payah dh nak berulang alik KL- Sabak Bernam.. kekadang tak tahan pinggang aku rasa.. dok drive tiap2 minggu...

Ha.. lagi 1 aku nak ucapkan terima kasih kepada pihak kerajaan sebab bagi duit raya tahun ni..hehehe.. alhamdulillah.. macam tau2 je duit banyak nak guna..apa2 pun.. aku amat2 bersyukur atas segala nikmat yang diberikan olehNya..:)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

By :
Free Blog Templates