Wednesday, November 17, 2010

Ish ish ish..!


Cuba peratikan betul-betul..kenapa aku tertarik hati nak amik gambar keta ni..? Gambar ni aku amik masa aku g tesco cheng. Nampak x garisan zebra tu?biasanya lintasan zebra untuk laluan pejalan kaki melintas atau lalu..dek kerana terlalu pentingkan diri..nak parking dekat dengan bangunan..selamber badak je parking situ..padahal berlambak lagi parking kosong..dah pembeli yang nak sorong troli kena cari laluan lain untuk g ke kereta diorang..apolah nak jadi..ish ish ish!

2 comments:

AiTotYati said...

itu namanya kereta je besar rege mahal2 tapi otak kecik letak kt lutut.

menyusahkan org!!!

kalau aku lalu je situ tapi itupun kalau muat troli tu. nasible kan kalau kereta die calar. situ bukan tempat parking.


hahahaha

Lieya said...

tu la pasal.. sbb aku pun tak blh nak lalu la.. geram aku.. nasib tak nampak no plat..hehehe..
weh ko pun g tesco cheng ye.. awat tak kabo..hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

By :
Free Blog Templates