Wednesday, November 17, 2010

Taklimat Pemantapan dan Pengkaedahan PnP LINUS


Assalamualaikum semua..ari senin aritu aku kena attend 1 taklimat berkaitan LINUS. Rasanya ramai yang dah tau pasal linus ni..aku yg guru pemulihan khas ni dinaiktaraf jd guru pemulihan linus. Sebelum ni lebih tumpuan diberi pada murid thn 2 dan 3..skrg tmbh lg 1 kelas iaitu thn 1.murid2 linus tegar ni murid2 yg x kuasai konstruk 1 dan 2. Konstruk 1 ngn 2 ni libatkn kemahiran knl huruf konsonan dgn huruf vokal. Ha yg ni la yg aku kena basuh diorg ni..bila dengar macam senang je..tapi memang mencabar yg amat sebab itu la titik permulaan samada murid tu boleh membaca atau tidak...dengan tahap murid yang berbeza..kalo diorg x kenal huruf diorg x blh sebut sukukata, x tau sebut sukukata, tak tau la nk baca perkataan dan seterusnya.. Apa2 pun aku mesti buat yang terbaik..aku mesti pastikan anak2 murid aku boleh kuasai 3M. Kawan2 doakan aku ye.. :-)

2 comments:

AiTotYati said...

aku sentiasa doakan.

sbb kalau mereka tak boleh membaca menulis mengira nanti dah masuk sekolah menengah kami yg teruk.

huhuuhuh.

go sahabat go!!!

(^_^)

Lieya said...

Tq for the support sahabat.. cayang ko.. *hug

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

By :
Free Blog Templates