Tuesday, December 7, 2010

Ikan sampah


Sebenarnya dah lama nak post gambar ni kat blog. Perati la apa benda putih kat air tu..aku pn pelik..suka2 je pi buang kat laut..apa salahnya dah sudah makan kutip dan buang dalam tong sampah.. Aku mengaku kat jeti ni memang x disediakan tong sampah..jadi inisiatif sendiri untuk simpan sampah tu dan buang kemudian..kesannya.. Kan berlaku pencemaran air..pemancing-pemancing kat jeti ni memang dapat ikan..tapi ikan sampah..huhu

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

By :
Free Blog Templates