Sunday, March 6, 2011

'cool wif sunglass!'

Wokeh..selamat malam semula.. arini nak sambung untuk join GA yang telah ditag oleh pn AitotYati..GA ni Pinky Mama yang anjurkan.. syarat-syarat penyertaan.. bole tengok kat sini ye.. mudah dan senang.. dan antara syaratnya.. nak kena letak gambar dengan memakai sunglass.. aiyoyo.. nak kena carik dulu ni.. jap ek..

Aha..nasib la jumpa... jenuh gak mencarik.. dan untuk pengetahuan.. ini ler satu-satunya gambar aku pakai sunglass..ahaha.. sebab aku memang sedia pakai cermin mata.. kalo aku pakai sunglass.. alamatnya tak nampak le aku..hehehe.. pasni nak kena ghajin bergaya pakai sunglass ni..ahahaha.. ok aku nak tag Sue Sopian dengan Eliza untuk join GA ni..

Mari-mari join.. tarikh tutup.. 19 Mac 2011.. meh join kat cni meh..

2 comments:

e.l.i.z.@ said...

4!!! hehhe
nk kena amik gambar lain ni..jarang amik gambar pakai spek ekekke

PinKy MoMMa said...

pinky momma dtg melawat..tenkiu sudi join..all da best ya =)
stay tune..more make up & beauty tips wif pinky momma!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

By :
Free Blog Templates