Sunday, March 6, 2011

Rindu...

Nampak tak sicilik 2 orang ni..? ini la anak-anak buah aku.. kakak dah 3 tahun 4 bulan.. adik pulak dah setahun 8 bulan.. tak lama lagi.. diorang nak dapat adik lagi sorang pulak.. saje buat entry khas untuk si cinonet-cinonet ni.. rindu teringatkan keletah diorang.. si adik ni.. tak berapa nak dengan orang.. kalau tak nampak muka mama atau ayah dia.. mula la menangis.. cuma yang ngam dengan dia.. atok-atok belah ayah atau mama.. dua-dua dia ngam..lagipun kecik lagi.. nanti ok la tu.. macam kakak jugak.. dulu pun sama jugak.. susah nak dengan orang.. tapi sekarang dah besar.. makin ok.. pandai melipat kain tau.. tak sabar nak tunggu kakak sekolah..macam mana la dia nanti bila dah masuk sekolah..heheheh.. mamangah rindu kat kakak ngan Iskandar.. ada rezeki nanti kita jumpa ye.. jangan nakal-nakal tau.. jadi anak yang bijak.. cerdik.. pandai.. hmuahs..! 

3 comments:

Gen2Merah said...

saya pun ada anak buah macam ni.. si adik takut sangat dgn orang.. si kakak plak terlalu lincah.. pa pun seronok kan layan anak2 buah ni. hehe

~ch@wi~ said...

tga syok2 bw tba je dga lagu doremon...mmg rndu btl la lagu ni...hehehe

Tutorial : Komen Sambil Letak Link Berkualiti

Lieya said...

gen2merah: betul tu.. lagipun saya memang suka budak2..:)

chawi: i like doraemon..hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

By :
Free Blog Templates