Sunday, April 24, 2011

PJ PJ..ye yeeehh..!

PJ..? PJ yang aku maksudkan bukan Petaling Jaya ye... PJ yang aku maksudkan Pendidikan Jasmani..

Aku kena ajar PJ...?

Cikgu Pemulihan Khas kena ajar PJ?

Oh tidak...tapi.. aku suka...!

Sangat suka.. sebab akan ajar subjek yang lain dari yang biasa aku ajar...

PJ tu..sangat-sangat best...!

Teringat kenangan kat maktab dengan lecturer Pn Punitha yang sangat-sangat sporting..

Boleh apply yang apa dah belajar kat maktab dulu...

Sebagai cikgu.. aku harus berkorban.. bukan untuk orang lain.. tapi untuk murid-murid tersayang..

Doakan aku dapat buat yang terbaik...i likeeeee...! :)

Aku yang terlebih excited...?

owwhh tidak..murid-murid pun excited bila dengar aku yang akan ajar diorang PJ..

Jadi.. tunggu Selasa depan kelas pertama kita bersama untuk subjek PJ... tapi...

Ops..! sori anak-anak muridku.. cikgu kamu kena pergi taklimat 2Q untuk Matematik UPSR da...

hihihi... kasihan kalian.. takpe.. masa masih panjang.. nanti kita jumpa ye murid-muridku sayang...tungguu...!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

By :
Free Blog Templates