Wednesday, November 30, 2011

Minggu ke 2..

Wah.. lama gak tak update blog..cepatnya masa..dah masuk minggu ke-2 cuti.. tapi masih banyak keje yang aku belum settlekan...minggu ni mesti settlekan..minggu depan aku bertugas..jadi boleh hantar sekali kerja-kerja yang aku dah siapkan..itupun kalo siap la..heheheh... minggu lepas aku tak dapat settlekan keje-keje aku..sebab aku balik kampung tersayang..adik sepupu aku bertunang.. seronoknya..lama dah tak berkumpul ramai-ramai kat kampung.. meriah dan persediaan..mengalahkan kenduri kawen.. aku dok memikio...ini baru kenduri bertunang..kalau kenduri kawen..tak tau la camner sibuk dan kecohnya nanti..heheheh..tapi menu paling best mesti la rendang nenek.. sangat-sangat mabeles.. raya haji aritu tak dapat nak rasa....rasanya cuti kali belum ada rancangan nak ke mana-mana.. kakak sepupu ada jugak pelawa ke Gambang..insya'Allah kalau tak ada apa-apa dapat la aku join.. tak pernah ke sana lagi ni..dan memang dah lama tak berjalan ke mana-mana.. rasanya last mana cuti hari buruh aritu ke Janda Baik..kiranya tahun ni cuti-cuti Malaysia ke Pahang la ye..hehhehehe

2 comments:

aitotyati said...

dan boleh mandi manda kat Gambang waterpark. best!!!

kami dah g last year

Lieya said...

memang nak ke sana la tu...hehe..itu je la dpt berjalan...jd take the chance..hihihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

By :
Free Blog Templates