Friday, July 19, 2013

Aktiviti bulan Ramadhan..

Assalamualaikum... hai..
macam mana sambutan bulan puasa kawan-kawan tahun ni..?
bulan puasa ni memang ditunggu-tunggu...
ye la..segala amalan kita akan dilipatgandakan oleh Allah...
tarawikh.. so far alhamdulillah... walaupun dah ada si conet kat rumah..
masih boleh dan dapat dilaksanakan..tapi buat kat rumah je.. buat sendiri..
ops..nampak macam riak aje kan cerita kat orang.. tapi takder niat sebenarnya..
jangan jadikan anak kecil sebagai alasan untuk kita tak boleh melakukan sebarang ibadat sunat..
Allah sentiasa memberi lorong membantu kita untuk memudahkan kita melakukan sebarang pekerjaan..
apa-apa2 pun yang penting kena bersabar...betul tak..?
aktiviti sampingan.... macam tahun-tahun sebelumnya... aku dan en.suami berniaga air soya..
tahun ini fokus pada air soya je..air-air lain tak jual..jual soya sejuk dan soya panas..
kalau tak ada yang tolong en.suami.. aku la yang kena tolong..
jadi si conet kena la tinggal dengan nenek kat rumah... kalau ada pembantu pun aku turut turun padang walau sekejap untuk bagi support pada en.suami...sambil-sambil tu dapat la bawak bos conet jalan-jalan..





So..mana2 ada peminat soya di kawasan sabak bernam... jemput la datang membeli di gerai kami bernombor 54 di tapak bazar sabak ye... terima kasih..:)

2 comments:

AiTotYati Mat said...

mai datang kawan-kawan.
pasti tak rugi sebab air soyanya mmg sedap :D

Lieya said...

thanx for the support my luvly bff..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

By :
Free Blog Templates