Friday, August 2, 2013

Cuti dah mula...

Assalamualaikum semua...

Hari ni hari akhir sekolah dan akan bermula la cuti pertengahan penggal ke-2 dan cuti hari raya..
kejap aje dah nak akhir Ramadhan... harap-harap akan dapat berjumpa lagi dengan Ramadhan pada tahun depan...

Jadi..pada kawan-kawan yang nak pulang ke kampung tu.. berhati-hati di jalan raya.. biar lambat..asal selamat.. ingatlah orang-orang yang tersayang.. pastikan kenderaan diservis dulu sebelum memulakan perjalanan...kadang-kadang kerosakan kecil pada kenderaan pun boleh sebabkan kemalangan.. bukan nak mendoakan yang tidak baik..tapi malang tak berbau..jadi kena la siap sedia sebelum mulakan perjalanan..betul tak..?

Aku tahun ni berapa kat... kat... ops.. tak boleh bagitau.. mungkin di sini..mungkin di sana.. atau mungkin di sinun... huhuhu.. bahaya.. tak boleh bagitau details.. sebab takut ada je yang akan menyekodeng...faham-faham je la kalau musim orang balik kampung ni... abang tutup muka pun berleluasa mulakan projek.. ha.. jangan lupa kunci rumah sebaik-baiknya bagi mengelakkan berlakunya kejadian kecurian di rumah... diorg sentiasa memerhati rumah mana yang ada orang..yang tak ada orang...

Ok la.. selamat bercuti pada yang mula bercuti esok.. taknak ucap selamat hari raya lagi..sebab nak wat post khas untuk ucapan raya..hehehe.. ok.. nite..

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

By :
Free Blog Templates