Saturday, April 14, 2012

Syukur atas nikmatNya..

Assalamualaikum semua...harap sihat sentiasa ye kawan-kawan... ari ni nak meluahkan sikit perasaan.. tak tau la hati ni kadang kala terlalu sensitif.. jadi terlalu sedih... bila mengenangkan.. rezeki yang masih dinanti-nanti dari Allah... dan kerana itu ada sesetengah individu yang mengambil kesempatan atas kekurangan ini..dengan menggunakan alasan itu untuk melepaskan diri dari tanggungjawab yang ada... aku tak kesah.. aku tak berkira.. tapi kadang kala..bagi la sikit ruang untuk aku... aku tau..setiap pengorbanan yang aku buat..pasti ada balasan dan ganjaran dariNya.. apa-apa pun aku bersyukur.. sangat-sangat bersyukur.. atas nikmat dari Nya..semuaNya Dia berita tanpa meminta balasan.. dan aku hambaNya yang kerdil..masih mengharap nikmat yang satu itu.. ya Allah..makbulkan lah permintaan ku ini...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

By :
Free Blog Templates