Friday, September 18, 2009

Jamuan Akhir Kumpulan KPLI-KDC-SKM

Ok kali ni aku dh rasa ok dh nak menaip kat cni. Dah alang-alang menaip aku nak kongsi la sama-sama pengalaman aku aritu.. oleh sbb aku ngan kawan2 lain nak habis maktab.. kitorg pun buat la jamuan akhir.. yang uniknya group kitrg ni campur pelbagai bangsa.. Melayu + Cina + India.. jadi masing-masing bekerjasama untuk menjayakan jamuan tu.. dan paling seronok bila diorg join sekali kawan-kawan Melayu buka puasa.. kat cni ada la sikit-sikit gambar masa jamuan berlangsung.


ha masa ni dok sebok2 nak sedia hadiah..

tembikai yang mengiurkan..

Acara posing beramai-ramai..


Acara kasik hadiah untuk ketua kelas..

Sempat sambut besday lagik tu.. hehehe

Gambar masa makan takder.. pasal masa tu semua dh melahap...hahaha.. tu la dia.. pengalaman aku kat IPGM KBM mmg tak boleh aku lupa la.. aku akan sentiasa ingat dalam hati..

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

By :
Free Blog Templates