Friday, September 18, 2009

Percubaan Pertama

Hai.. assalamualaikum semua.. buat pertama kalinya aku meng'blog'kan diri.. selalu dok jenguk2 blog member2.. tapi hari ni aku rasa nak mencuba pulak buat blog sendiri..


Bagus gak ek..sambil-sambil aku dapat isi masa lapang.. apa salahnya.. betul tak.. lagi pun hari ni aku rasa betul2 merdeka.. sebab aku dah selesai exam kursus induksi.. dan bermakna aku dah merdeka dari sebarang pengajian kat IPGM Kampus Bahasa Melayu..aku ni cikgu.. dan aku amik program KPLI KDC...jadiknya tiap kali cuti sekolah aku kena masuk maktab.. selesai exam kursus induksi.. selesai la akunya pengajian KPLi.. hehehe..


Weh.. ni baru post pertama.. saje testing-testing.. sila beri tunjuk ajar pada saya yang comey ni ye.. hahahaha..! :)

2 comments:

TotYati said...

salam lieya.
tahniah dah ade blog!!!!
rajin2 le hapdet!!

Rieya said...

time kasih.. time kasih..
aku dh mula menggiankan diri nih..kekeke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

By :
Free Blog Templates