Wednesday, October 7, 2009

Kebusy'an melanda..

Hai all.. lama gak aku tak menaip kat cni.. tak sempat.. busy la kat sekolah.. biasa la.. sebulan tinggalkan sekolah..pastu dah akhir-akhir tahun ni.. banyak la aktiviti.. termasuk esok cukup 3 hari aku berkampung kat sekolah sampai petang.. dari ari Rabu...biasa la kokurikulum.. aku mmg jarang balik umah kalo ada koko.. rasa cam alang2 je nak balik... pastu arini ada ladap..aku lak kene kasik penerangan.. n esok.. ada camping kat sekolah.. ha yang tu siap kene tido sekolah.. jadik pen kem komanden.. biasa la.. dah integriti.. tak boleh nak wat apa..kekeke..



ha aritu sekolah aku ada wat jamuan raya.. sonot n meriah jugak aku rasa.. sebab jemput ibu bapa sekalik.. sekolah aku tu murid secoit je.. bila panggil parents tu.. rasa ramai la sket..sket je la..kekekeke aku nak upload gambar.. tp line slow sangat..lain kali la ye..hehehe

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

By :
Free Blog Templates