Friday, January 22, 2010

Thanx Facebook..!

lama gak aku tak menaip ni.. lebih kurang dh 2 minggu..risau gak aku..taknak jadik cam sorang member aku tu.. abis bersawang umah dia (sapa makan cili..dia tau la sapa..hahaha).. sampai antu nak singgah pun takut..kekekeke.. aku nak citer sket pengalaman pertama aku yang menyambut hari ulangtahun kelahiran dengan penuh meriah dan ucapan.. tp sebelum aku taip lagi panjang.. aku nak ucapkan penuh kesyukuran pada Allah yang telah memanjangkan umur aku.. untuk aku terus menikmati 'Nikmat" dari Nya.. alhamdulillah.. yang ke-2 wat kedua mak ngan ayah aku.. yang bersusah payah membesarkan aku jadik org yang berguna sehingga aku dh jadi cikgu arini.. alhamdulillah.. tak lupa wat hubby tersayang yang sentiasa memberi kasih dan cinta dia pada aku..menjiwang la kejap..ewah..

ha back to the topic.. yang buat aku nak wat topik ni.. sbb nya.. tahun ni pertama kali.. punya la ramai wish besday kat aku.. kesan dari reminder birthday kat facebook.. mana2 member2 yang tak pernah wish kat aku pun diorg wish.. yang tak pernah jumpa n hanya kenal kat facebook pun wish jugak.. terima kasih atas doakan kalian untuk aku..

Memula aku mmg malas nak reg facebook ni.. tp oleh kerana dh ramai sangat yang dok ngajak masuk.. aku pn masuk la.. dari cni aku dapat kontek ramai ngan kekawan lama.. ada yg lebih 10 tahun jumpa pun ada..dari situ dapat la tau perkembangan kawan2.. ada yang masih bujang.. dah berkeluarga..

K ler..nanti sambung lagi la.. aku de keje nak wat ni..see yaaa..!


*p/s sesapa yang nak tambah pendapatan meh kontek aku.. aku ada cara nak tunjuk supaya korang boleh dapat duit dengan $$masyukk$$..!

1 comments:

Mama Danish said...

hehe...aku lupe plak nk wish..epi blated besday afadh..ehhh...aku xtrasepn..aku xmkn cili..hehe..mengong

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

By :
Free Blog Templates