Monday, March 1, 2010

Blog Bersarang..

Hahahaha.. perkara yang paling aku takut sekali dh berlaku.. blog aku dh lama bersarang.. aku pun tak tau kenapa la aku ni malas sangat nak menaip kat blog ni.. kalo membaca blog org mmg rajin..ekekekek..

Sekolah dah masuk bulan 3.. kejap je masa berlalu.. masih banyak kerja yang aku tak selesaikan.. aku dalam usaha nak hasilkan BBM yang baru.. buntu pale otak aku nak wat BBM baru.. ada sapa2 boleh tolong.. yg membuatkan aku agak terbatas nak wat BBM bila kemudahan yang agak terhad... mmg aku ada jugak la dapat kemudahan peruntukan dari panatia.. tp masih kurang mencukupi.. tp macam mana pun aku tetap bersyukur.. gunakan la apa yang ada dan seadanya.. yang penting PnP kita untuk anak murid.. kalo walaupun aku cuma dapat printer laser hitam putih.. aku masih berpeluang untuk mem'print' bahan2 aku... mana yang perlu berwarna.. aku warna sendiri.. kalau aku rajin.. kadang2 aku lukis sendiri.. tak kesah.. asal puas hati.... kalo aku nak lagi jimat.. aku buat je slide powerpoint.. jadi gambar dah tentu berwarna.. n boleh bergerak.. tp bagi aku kadang kala terbatas sket kalo nak gunakan untuk wat2 game.. tp camne pun ianya tetap penting dan masih boleh digunakan sebagai BBM untuk anak2 murid kesayangan aku..

Aku pun skang tengah pk camne aku nak decorate kelas aku.. tak tau apasal semangat tak datang2..langsir pun masih belum berpasang.. teruk tol aku ni.. meja anak2 murid aku pun aku tak balut lagi.. sebenarnya dulu mmg dh berbalut.. tp sbb dah koyak2.. mmg niat aku nak ganti dengan yang baru.. pembalut pun dah beli.. cuma tak balut je lagi.. lagi satu.. aku ada pasang angan2 nak wat kerja kayu.. aku nak lekat2 kad2 bacaan pada keje kayu tu.. kat sebelah umah skang ni tengah renovation umah.. jadi banyak kayu2 tak guna yang bertabur kat depan umah.. jadi aku leh guna kayu2 tu.. cuma masa skang takder.. ye la.. hari sekolah dh penuh dengan pnp.. aku skang mengajar ke dah 33 masa.. nak buat masa hari minggu.. aku tiap minggu balik KL.. tp macam mana pun aku nak jugak wat kerja kayu tu.. kalo dh jadik nanti aku upload ye.. hehehe..

weh ok la.. aku nak chow.. nak gosok baju.. baju tak bergosok.. sok aku bertugas. nak nengok bebudak RMT pepagi kat kantin.. kalo lambat.. naya je.. ha kalo sesapa yang nak carik duit lebih.. meh la pm aku..aku ada cara boleh tunjuk.. tinggal no hp kat email aku.. adhlieya@yahoo.com.

k chow..!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

By :
Free Blog Templates