Wednesday, March 31, 2010

Aku dan Sekolah..

Aku ngan sekolah macam tak dapat dipisahkan.. dari aku kecik.. sampai la aku beso..sentiasa bersama ngan sekolah.. lahir2 pun aku dh mmg dok dekat ngan sekolah.. sbb mak ayah aku cikgu.. jadik dok la quarters guru yang mmg kat kawasan sekolah.. pastu.. aku masuk ke darjah 1 sampai la darjah 6.. kena sekolah kat sekolah rendah.. naik tingkatan 1 sampai 5.. g sekolah menengah pulak..abis sekolah menengah.. aku masuk sekolah jugak.. tp ctu diorg tak panggil sekolah..diorg panggil U..heheheh.. dh abis je U.. aku keje... walaupun tak keje kat sekolah masa tu.. aku ttp terkait dengan sekolah.. sbb aku keje kat koperasi guru.. jadi hal2 cikgu mmg ada la melibatkan sekolah jugak... lepas tu dah setahun 9 bulan aku keje kat koperasi guru..aku keje kat sekolah pulak.. tp sekolah ni diorg panggil kolej swasta.. ala2 cam U tu jugak.. takder la lama sangat..dalam 9 bulan je aku kat ctu.. bermula la episod yang aku mmg betul2 tak boleh lari dari sekolah.. bermula 16 Mei 2007.. aku ditempat kan kat sekolah aku mengajar sekarang..sampai la lani.. kekeke.. mungkin kerana telah dibesar dan dididik oleh 2 org cikgu.. membuatkan aku berjiwa sorang cikgu.. macam mana pun.. aku tetap happy dengan hidup aku dan sekolah... hehehe.. apa ke aku merepek arini.. aku pun tak tau.. paler aku dah pusing2.. sebab arini aku duduk kat sekolah dari kol 7.00 pagi sampai la ke kol 6.00 petang.. sbb nya arini ada kokurikulum.. umah aku jauh.. tghari aku malas nak balik.. jadik aku stay back la sampai ke waktu koko sampai ke habis waktu koko.. gitu la dia serba sedikit tentang hidup aku... chow air cincaw..!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

By :
Free Blog Templates