Friday, April 2, 2010

Perancangan hujung minggu..

Esok dah hari Jumaat.. kejap nya la masa berjalan.. mmg dh rutin aku.. weekend je balik kl.. ye la.. hubby kat kl.. n susah nak dapat cuti.. nak taknak aku la beralah balik ke kl.. tp weekend ni cam ada aktiviti best sket....hehehe.. esok.. abis je sekolah..insya'Allah aku nak g maktab dulu.. 2 org member aku tumpang.. nak g amik transkrip.. org lain sumer dh tau result peksa.. kitrg je yang terhegeh2 nak g amik.. berdebar gak rasanya.. berapa la aku dapat.. balik je dari maktab insya'Allah terus ke giant utk beli barang2 dapur.. nak memasak utk hubby sepanjang hujung minggu ni..n insya'Allah ari sabtu ni.. sahabat baik aku dari Melaka nak datang.. tu la salah satu program yang aku rasa tak sabar.. biasa la.. kalau sahabat baik dah berjumpa.. ada je la yang nak digosipkan..hehehe.. n insya'Allah kitrg nak hang out jejalan kat kl.. aku pun tak tau nak bawak dia jalan g mana.. tgk la keadaan nanti.. tp mmg aku rasa excited sangat..huhu..Anyway.. aku harap weekend ni dapat berjalan dengan happy.. especially bila dapat melepaskan rindu kat hubby... hehehe..

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

By :
Free Blog Templates