Monday, May 10, 2010

Hmm..

Aku skang ni kompius.. macam mana nak puaskan hati semua org.. macam mana nak bg sesuatu tu jadi yang terbaik.. kekadang sumer yang dibuat tak kena.. sumer tak betul.. ko tu perfect sangat ke..? sempurna sangat ke..? baik sangat ke..? sampaikan sumer yang org lain buat tak betul.. tak sempurna... ? Aku malas nak taip banyak2.. lu pikirkan sendrik.. Allah dah kasi akal fikiran yang sangat2 sempurna.. jadi gunakan lah sebaik2nya..Moga Allah ampunkan segala kesalahan yang aku dn ko dh lakukan..amin..

2 comments:

TotYati said...

ikut macam mak, nyah. tak kosser mak nak layan tu sume. kite buat kerja kite sudah nyah :D

Aku Lieya said...

hahaha..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

By :
Free Blog Templates