Tuesday, July 20, 2010

Rombongan..

Ye.. esok nak g rombongan.. hahahah.. terlebih excited la pulak.. bukan nak g mana pun.. g KL je.. yang aku dok balik tiap2 minggu.. tp beza la.. kalo balik kl dok terperuk kat umah.. paling2 koman jalan2 g giant.. tp kali ni pegi la tempat best sket.. kalo setakat nak pegi sesorg.. memang takder keje nya..kekeke.. sok bawak murid2 pendidikan khas ke Pusat Sains Negara dengan Akuaria..oleh sebab aku ni cikgu pemulihan..aku dan murid2 aku pun di "offer" sekalik la g rombongan ni.. bila citer pasal rombongan..teringat zaman2 sekolah dulu.. ghajin gak g ikut rombongan.. g Penang.. g Melaka.. planetarium..TV3.. mmg syok n happy.. kalau g ngan family.. lain dia punya happy.. kalau g ngan kwn2..lain lak happynya..heheheh.. takpe la.. sok kita tgk la camne happy nya ye.. 2 thn lepas g RTM dengan Muzium.. mmg best..thn lepas.. Kilang high 5 ngan Petrosains..mmg enjoy.. thn ni.. tungguuuuuuu.. nanti aku citer..hehehe..

3 comments:

tinta said...

tak sabar nak tgu respon pergi rombongan nie....

TotYati said...

tv3? kenangan tu beb!!

Aku Lieya said...

Tinta: dah ada tu kesah g rombongan..hehehe
TotYati: weh..hahahah.. teringat kesah di zaman kanak2.. form 2 kan kita g..kekeke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

By :
Free Blog Templates