Monday, July 19, 2010

ZzzzzzzzzzzzZzzzzzzzzz..


Nampak tak uncle kat atas ni ngah wat apa..hihihi.. di tgh tidur.. atau bahasa pasar senang nak citer tido..bila citer bab tido.. mmg best kalo berpeluang dapat tido.. tak kira la siang ke malam.. kekeke.. tp kalau aku la.. kalo boleh mmg nak elak tido siang.. sbbnya.. mmg boleh menyebabkan berat badan naik.. ye la.. aku kan kategori mereka yg "sihat".. takkan nak tambahkan lagi tahap "kesihatan"..hihihi.. tp arini aku terlajak tido jugak..hahaha.. nak elak punya elak.. tp tertido jugak sudahnya.. yg aku pelik..kalau tido yg siap dengan mimpi2.. tu yang jd tido tu tambah lama...bila bgn badan pun jadik lesu.. tu yg tak bagusnya tu..aku rasa salah 1 sebabnya.. kena bgn awal pagi.. mmg la wajib bangun utk solat subuh.. tp kalau ari cuti boleh la tido balik..kalo ari sekolah.. jangan harap le..hehehe..aku ari2 masuk sekolah kol 7.20am.. so paling lambat aku kena gerak dari umah dalam kol 6.50.. disebabkan aku masih belum ada komitmen yg lain.. paling lewat aku akan bgn tido dalam kol 6.15 la.. tp.. kadang2 terlajak jugak..hehehe.. pastu bila dh bertenet.. terleka2.. mmg tido lambat la jadi nya.. n bila bgn pagi.. mmg akan rasa tak cukup tido.. jadi bila balik sekolah.. badan rasa letih n memang nak tido..tu kekadang.. bila rasa mula mengantuk.. untuk elak aku tido..aku pun g la merayap..g memana.. sbnrnya teringin gak nak bersukan.. tp takder member...rasa tak best la.. hihi..padahal malas..ada je alasan.. Apa2pun.. macam mana tahan mengantuk n elak dari tido.. kalau dh mengantuk.. tido jugakkk... macam aku..hahahahaha..!

1 comments:

TotYati said...

aku lak bgn 6.30am. jam 0707 mesti dah keluar umah. sampe sekolah just nice ade lagi 2-3minit sebelum loceng berbunyi jam 7.30pagi (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

By :
Free Blog Templates