Friday, November 26, 2010

Jalan2 ke Lumut


Hari ahad lepas aku g Teluk Batik.. Memang last minute punya plan dan asalnya x jadi nak pegi sebab aku ngn adik kena g kenduri kawen. Tapi bila pikir2 balik apa salahnya pegi..pegi kenduri bukan nak berejam2..yang ianya aku nak lepas gian mandi laut..dok ngikut en.suami memancing..tengok air laut..sendiri yang rasa gian..hehe kitorang bertolak lebih kurang kol 2.30ptg. Sampai dalam kol 4. Masa dalam perjalanan memang cuaca x tentu..ada tempt hujan..ada tempat x hujan..aku risau gak kalo kat teluk batik hujan. Sampai2 alhamdulillah cuaca ok..dah sampai pantai..apa lagi..terjun laut la..hehehe mandi2 gedebuk gedebak sampai kol 6. Salin2 baju..cari surau untuk solat asar dan terus tunggu maghrib. Lepas je solat maghrib ingat nak terus balik je..tapi aku teringat member sekolah aku ghajin main bowling kat lumut..kat dalam TLDM..aku ni membayangkan byk kapal..tapi rupa2 kat dalam kawasan TLDM tu dah macam bndar kecik..kitorang main bowling kat mutiara armada..kira ala2 shoping complex kat ctu..memang enjoy sangat dapat layan bowling2..lagi2 memang dah lama x main..pulak tu memang x ramai orang main kat ctu.. Nanti ada rezeki lain kali nak main lagi kat ctu n explore kawasan TLDM. Tapi ingat..masuk ctu bukan boleh suka2 masuk..kena amik pass n masa keluar bonet keta pun kena check. Dah nama tmpt tentera..keselamatan diutamakan..

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

By :
Free Blog Templates