Saturday, November 27, 2010

Koleksi Doraemon...


Aha..arini saje nak kongsi koleksi doraemon yang terkini.. aku ni nak kata fanatik sangat doraemon idak.. sebab kalo citer dia ari sabtu kol 7.30 malam tu aku selalu la jugak miss..ringtone handphone pun aku takder la guna lagu doraemon (tapi sebenarnya dulu aku guna gak...hehehe) cuma dalam keta aku.. ada la aku letakkan accessories doraemon..sapa dah penah tengok keta aku.. dia tau la.. sampai anak2 murid yang naik keta aku pun tegur dan tau aku suka doraemon..aku memang suka dan minat dengan doraemon sebab comel dan bulat2..lagi2 warna original nya biru.. gambar kat atas tu.. yang besar sekali tu.. tabung sebenarnya.. itu Kak Iza yang bagi.. rakan sekerja aku masa kat UNIKOP dulu.. macam tau2 je aku minat doraemon..dia dh taknak tabung tu.. dan aku dengan sukarelanya amik.. dan yang lain2 yang kecik2 tu.. makngah aku kat kampung yang bagi.. dia tau aku minat doraemon.. aritu masa balik kampung aku ada tengok katalog barang-barang.. pastu ternampak la cepit kuku doraemon.. ingat dah nak beli.. tp tak jadi.. sebab adik sepupu aku dah terbeli cepit kuku yang dia ingat kecik molek.. sebab aku minat ada doraemon.. aku sanggup beli ngan separuh rege..hehehe.. mengongkan.. kekadang cam budak2.. tapi aku dulik hapa.. aku tengok... ramai je yang dah tua2 minat je ngan benda budak2.. masih sibuk gak main ngan ps2.. hehehe.. aritu aku tgk kat katalog makngah aku tu ada kalkulator doraemon.. macam nak beli je..hahaha.. dan sekarang teruskanlah nikmatime lagu doraemon dan kartun2 doraemon sambil membaca blog aku..hihihi

2 comments:

AiTotYati said...

gile banyak koleksi ko!!!

Lieya said...

hahaha.. itu sbb makcik aku bagi.. tak kuasanya aku nak membeli.. hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

By :
Free Blog Templates