Friday, January 21, 2011

Keletihan..


 Pheww... lega rasanya.. akhirnya nekad jugak balik ke rumah sendirik.. setelah lebih kurang 3 bulan setengah aku dok umah mak.. ye la.. lebih kurang 2 minggu sebelum mak ayah g Mekah.. dan sekarang diorang dah sebulan balik dari Mekah.. baru la balik umah sendirik.. nak balik dok tangguh.. padahal  bukan jauh pun..hehehe.. tapi tu la..nak mulakan balik tu..kalau dah balik..takder masalah dah.. Bila dah balik rumah.. paham-paham la keadaan rumah yang dah dekat 4 bulan tak berpenghuni.. paling ketara.. sawang dan taik kak T.. banyaknya la.. habis la mana-mana makanan yang ditinggalkan dilangsaikan kak ti.. sampai je rumah terus sapu rumah..buang sawang.. sabo je la kak ti..dia buatnya umah aku ni jamban diorang..kekekekeke...dah sudah kemas ruang tamu.. kemas bilik plak.. bukak semua cadar-cadar yang dah ditinggalkan.. terus masuk mesin basuh.. dah sudah kemas balik.. kemas dapur plak.. pergh.. dapur lagik la.. macam-macam nak dikemas.. jenuh jugak pinggang aku dibuatnya..lap-lap peti ais.. tapi sumer dah beres.. pasni dah boleh rileks.. ehehehe
ni la agaknya kak T yang wat umah aku cam jamban dia..hehehe

4 comments:

AiTotYati said...

puhhh Ai sangka kakTi yg mana.

ehehheh

nama Ai pun ade Ti tau

:P

Lieya said...

ko ti kat belakang.. ni ti kat depan..hahaha

Nadhirah-chan said...

haha , tak bertimbang rasa betul kak ti tuh . ish3 .

Lieya said...

Nadhirah: itu la pasal.. lain kali nak rasa kena timbang dulu..baruleh rasa..kekeke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

By :
Free Blog Templates