Monday, January 17, 2011

PENCARIAN 100 BLOGGER MALAYSIA TEGAR


Yuhu.. selamat awal pagi.. hehehe.. dok layan-layan fb ngan berblogwalking.. ada la anak omak dok tinggal jejak untuk pencarian 100 blogger malaysia tegar.. tak susah pun nak joinnya.. syarat-syarat nya..

1. membuat 1 post terbaru mengenai perkara yang anda tak boleh lupa masa buat blogwalking, (contoh, cari2 shoutbox nak letak tapak kaki, cari punyer cari, xde.., etc). sekurang2nya 1 perkara. dalam post tersebut, anda wajib meletakkan gambar diatas.
2. linkan post anda tersebut ke url post ini.
3. tinggalkan url post yang anda buat tadi di sini.


*wajib.anda merupakan follower anak mama's blog
*tarikh tutup dilewatkan hingga 11/11/11

Senang je syarat-syaratnya.. k aku nak bercerita sket pengalaman aku  ber blogwalking ni.. paling tak best bila aku dah datang.. takder tempat nak tinggalkan jejak.. sudahnya.. aku tinggalkan je kat komen.. maksudnya tau la tuan tanah aku datang intai blog dia.. pastu.. bila aku jalan-jalan kat blog diorang.. lambat nak dapat loading.. aku pun tak pasti samada blog diorang terlalu berat dan sarat.. atau line tenet aku yang berdesup sangat slownya... pastu boleh pulak tetiba kuar lagu..terperanjat akak tauu.. dah le kekadang aku lupa nak slowkan sound laptop.. nasib takder sakit jantung..kekeke.. pastu kekadang aku rasa kreativiti masing-masing tu berbeza.. sebabnya masing-masing punya page dengan template yang mengikut citarasa masing-masing.. kalau yang pandai main coding tu.. dok tambah-tambah la apa yang patut dalam blog diorang..

ok la.. masa dah time.. nak gosok baju..pastu nak tido.. sapa-sapa yang nak join.. sila la join..maklumat lanjut kat cni..

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

By :
Free Blog Templates