Tuesday, March 22, 2011

Follower 111

Sedar tak sedar.. dah dekat 2 tahun aku berblogging rupanya.. dulu memula dok ghajin la baca Aitotyati punya blog...dan dari situ mula la timbul perasaan ingin buat blog jugak.. asalnya bersawang jugak.. tapi lama kelamaan.. mula la datang kerajinan sket.. cam jadik gian plak.. hehehe... dua tiga hari ni pun dok update blog.. dan baru la aku perasan yang follower aku dah 111.. apa la sangat 111 follower nak dibandingkan dengan follower-follower blogger-blogger famous kita cam En. Ben Ashaari.. Mat Gebu.. TubeLawak.. macam mana pun.. aku tetap berterima kasih kepada mereka yang sudi men'follow' blog aku..  oleh kerana itu.. sememangnya rezeki follower aku yang ke 111.. aku nak kasik sikit hadiah yang tak seberapa..jadik.. follower aku yang ke 111 yang bertuah ialah.....sila tengok gambar di bawah...heheheh

aha..Kak Za Nans.. aku pun baru kenal melalui Aitotyati.. Kak Za.. nak hadiah tak..? jangan lupa inbox kat saya nama penuh, alamat ngan no phone kat email saya  amoicute@gmail.com. dah send jangan lupa bagitau ye.. takpe.. insya'Allah nanti ada rezeki yang lain.. mungkin ada hadiah istimewa untuk follower-follower  yang lain.. doakan aku dimurahkan rezeki ye.. mudah-mudahan dapat berkongsi rezeki bersama kalian yang lain.. amin.. :)

3 comments:

Lulu Caldina said...

caiyok..

aitotyati said...

hehehe. mataceyhhhhh selalu promote blog Ai.

dah tinggalkan komen kt blog kakza? kdg2 dia tak buka blog.

Lieya said...

Lulu: tq

Yati: aiseh..tak terpikir lak.. tq tq..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

By :
Free Blog Templates