Monday, May 9, 2011

On The Way

Awal bulan 4 aritu.. alhamdulillah..setelah sekian lamanya menanti dan menunggu.. dapat jugak kunci rumah akhirnya...tak melengahkan masa.. aku usaha carik kontraktor untuk buat renovation rumah..letihnya yang amat.. hampir setiap hari lepas balik dari sekolah.. tak sempat rehat.. aku dok keluar.. g cari orang untuk buat tiles.. buat plaster siling..awning ngan simen kawasan luar rumah.. aku simen habis je kawasan luar tu..malas nak layan nak potong-potong rumput..kalo rasa nak menanam macam la aku rajin bercucuk tanam.. aku beli la pasu nanti..kawasan depan umah pun  masih ada kawasan tanah...jadi paling koman serai pun boleh tanam..hehehe.. Hampir keseluruhan dah siap..tinggal untuk pasang mozek je.. layankan je la gambar kat bawah ni ye.. gambar ni aku amik setelah owning kawasan kat luar rumah.. gambar umah dah siap...? tungguuu..hehehe

Lampu rumah nak dipasang

Siling ngan kipas pun dah pasang

Hall tengah rumah.. belum siap mozek..

Dapur..

Lampu yang belum siap dipasang..

Kawasan depan rumah.. belum disimen lagi masa ni..

Kawasan tepi rumah..pun belum disimen..

Depan rumah..

dalam proses untuk disimen

B.a.t.u.. hehehe

Owning pun dah siap..

2 comments:

AiTotYati said...

salam,

awning le sayang, bukan owning.

weh bulehle Ai singgah umah hang dulu b4 blk tmn raya or pt baru ye


:D

Lieya said...

Wsalam..

Miss communication... tu silap eja..hahahaha..

singgah jangan tak singgah..dialu2kan..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

By :
Free Blog Templates