Saturday, June 4, 2011

Kenangan kat Koperasi KGMMB Berhad

Masa boring-boring melayan tenet..aku godek-godek la laptop aku ni.. terjumpa la gambar lama masa aku keje kat Koperasi KGMMB..



Model moto despacth koperasi aku, Mona dan Intan


Model Telefon..hihi




Model tingkat 4..aku, makcik dan Mona
Dulu koperasi ni tempat pertama aku bekerja lepas aku habis belajar.. ingat lagi.. aku mula keje kat sini  tepat tarikh 2 Januari 2005. Aku keje sebagai Eksekutif IT kat sini.. walaupun jawatan eksekutif IT.. tapi banyak keje-keje pengkeranian dan setiausaha yang dapat aku belajar.. kat sini gak aku belajar menulis minit mesyuarat dengan jayanya.. hahahah..sebab masa tu aku merangkap setiausaha kepada pengerusi koperasi.. memang banyak kenangan kat sini.. suasana kerja yang penuh kekeluargaan.. gambar kat atas tu antara individu yang aku rapat masa keje kat sana.. rindu jugak nak jumpa diorang..terutamanya makcik dengan Mona.. kalau Intan tu.. kami memang selalu jugak jumpa sebenarnya lama gak dah tak jumpa Intan..tapi baru dalam 2 bulan..hehehehe.  sebab dulu masa sewa umah kat KL Intan memang jiran aku.. dan dia memang kawan baik aku dari sekolah rendah.. sekampung pun..kalo dia balik Sabak.. aku berkesempatan untuk jumpa dia.. kalau makcik pulak.. masih bekerja kat koperasi..kalau rasa nak jumpa dia pegi je koperasi..cuma aku je yang dah lama tak ke sana.. Mona yang paling lama tak jumpa.. lelagi sejak dia dah tak keje kat koperasi.. rasanya lebih 2 tahun tak jumpa.. sejak kawan-kawan rapat dah tak keje kat koperasi.. rasa kurang semangat sikit nak ke sana.. tapi aku tetap rindu dengan kawan-kawan keje yang lain.. duk cuti-cuti ni..asyik nak merindu je..hihihihi

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

By :
Free Blog Templates