Sunday, June 5, 2011

Rindu Unikop jugak..!

Yuhu.. memang aku ni tengah takder kojo la.. godek-godek lagi gambar lama.. terjumpa pulak gambar masa keje kat Unikop..alahai.. sekali lagi diri ini merindui kawan-kawan..kali ni di Unikop pulak..bagus jugak ada gambar-gambar lama.. walaupun jumlahnya tak seberapa.. sekurang-kurangnya terubat jugak kerinduan..aku mengajar kat Unikop kat jabatan IT dalam September 2006.. tempat kedua aku bekerja..kat sini aku mula belajar untuk mengajar..cuma perbezaannya dengan kini.. dulu mengajar budak besar.. sekarang mengajar kanak-kanak kecil.. memang cabaran jugak masa memula aku mengajar di sekolah..sebab nak turunkan tahap mengajar dari pelajar remaja kepada pelajar cilik..lelagi aku mengajar pemulihan khas.. memang jauh jarak pemikiran..nya

Pensyarah-pensyarah Jabatan IT..dari kiri Nazri, K.Masdiana, K.Mastura, K.Shahrin, aku, K.Iza dan Azrin. Takder dalam gambar Godes- semuanya dah tak mengajar di Unikop kecuali K.Shahrin


Masa ni gambar nak jamuan raya rasanya..hehehe

Kenangan di Malam CsTen..miss all of u..
Walaupun aku tak lama berkhidmat kat Unikop.. tapi semua pengalaman dan kenangan kat Unikop memang aku ingat sampai bila-bila..rindu kat Kak Iza.. Kak Masdiana..Kak Shahrin..Kak Mastura.. Boss Godes..Nazri..Azrin.. dan kawan-kawan mengajar Unikop yang lain.. ops.. jangan boring baca kesah rindu aku..:)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

By :
Free Blog Templates