Monday, July 4, 2011

I'm Back..

Yuhu.. I'm back.. pasni insya'Allah dah boleh ghajin2 update blog semula..rumah dah masuk line tenet..lain dari yang lain punya line..tapi mungkin dah ramai jugak yang dah guna.. lelagi untuk kawasan perumahan.. line tepon masih belum ada.. jadinya lepas aku request nih untuk dapatkan line tenet kat umah baru aku.. pihak TM telah call dan cadangkan kat aku untuk guna streamyx wireless.. atau lebih pemes orang cakap EVDO.. kalau nak tau lebih lanjut.. boleh le intai kat web TM.. gunakan modem wireless je.. so far aku guna dalam 5 jam takder le lembap.. tak sampai sehari pun guna.. akan datang tak tau ler..nanti nak wat experiment untuk waktu hujan pulak..hehehe.. ok le..malam ni nak tido awal..esok nak berjemur lagi.. nanti aku update cerita hari sukan sekolah aku ye..hehehe

3 comments:

e.l.i.z.@ said...

nk kena cek jgk ni..sbb umah sy ni pun kawasan baru..kompom xde org pakai streamyx lg..

Lieya said...

g cek eliza.jangan tak cek.. mati kutu tenet tarak..hehehe

e.l.i.z.@ said...

skang ni UniFi tgh naik..ikutkan kawasan umah sy ni, belum ada kabel unifi lagi..nk kena ada 20 applications baru ler TM dtg pasang kabel

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

By :
Free Blog Templates