Saturday, September 10, 2011

zzzzzzzzzzzzzzz

Salam semua... watpe tu..? tentu la tengah baca blog aku.. tak gi rumah terbuka ke..? agak kecewa sket..arini tak dapat nak berjalan.. teringin nak gi jamuan raya Ahli Parlimen Sabak Bernam Datuk Abd Rahman Bakri kat BNO..ingat nak pegi ngan mak.. tapi..tapi.. malam tadi aku tido umah mak..en.suami hantar aku malam tadi.. en.suami tak tido..sebab dia nak siapkan baiki laptop adik sepupu aku... jadinya memang la takder kereta.. pastu..ayah aku dalam kol 11 tadi dah ke KL.. ada mesyuarat... keta mak aku lak.. adik aku yang bertuah dah bawak pulak ke rumah aku..dia tido sana pulak malam tadi..terbalik kot ngan aku... tapi sampai la ni tak balik jugak lagi.. entah kol bape la tu dia tido.. en.suami pun dari tadi tak nampak bayang lagi.. takder rezeki la tahun ni nak pegi..ada jugak kawan-kawan lain yang jemput..tapi diorang semua kat KL..alahai.. sori la..bukan tak sudi datang.. tapi pepaham je la lepas-lepas raya ni... tetengah bulan lak tu...ekekekke... jadi... aktiviti arini.. dok main tenet je la..rasa-rasa macam nak layan zzzzzzzzzzz jugak... tapi..alamak..janji ngan en.suami nak pegi amik buluh kat Sungai Tengar la pulak..tinggal tunggu en.suami sampai je ni..aisehman..terbantut nak zzzzzzzzzzzzzzz

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

By :
Free Blog Templates