Sunday, September 11, 2011

KFC..nyum nyum?

Oh ye.. bila dengar je KFC.. sumer orang dah tau.. restoran yang memang sangat-sangat pemes ngan ayam gorengnya yang enak.. tapi.. bebaru ni.. takder la baru sangat.. kalo tak silap aku sebelum puasa.. heboh tentang 2 klip video yang paparkan pekerja diorang wat keje tak senonoh masa tengah sediakan ayam tu.. yang pertama.. ayam yang dah siap dilumur tepung..dilapkan di tapak kaki..pastu yang kedua.. diorang perah semula kain lap minyak-minyak tumpah tu masukkan ke dalam periuk menggoreng ayam tu.. memang rasa geli je nak makan lepas tu..tapi apakan daya.. en.suami memang amat gemarkan ayam KFC..aku kalo ke KFC skang ni..cuma cari burger sahaja.. aku pun sebenarnya tadi dok godek-godek blog kawan aku Psychic Zero yang ceritakan pasal kes ni.. kat dalam blog dia ada klip video pasal kes tu.. dan juga kenyataan rasmi Pengarah Operasi Restoran KFC, En. Mohammad Alwi pasal insiden ni. Korang boleh tengok kat sini ye.. aku malas nak copy paste kat cni..kredit tu Psychic Zero sebab bagi info ni..

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

By :
Free Blog Templates