Tuesday, January 10, 2012

Selamat Tahun Baru..

Walaupun bulan Januari 2012 dah masuk hari ke 9..baru la arini aku amik peluang nak ucap Selamat Tahun Baru pada kawan-kawan semua... nak kata busy.. takder la busy sangat..buka sekolah tu biasa la..keje2 sekolah banyak..tapi rasanya tahun ni rasa tenang sket..lagipun banyak persediaan aku dah buat awal cuti aritu..tinggal nak edit sket-sket dan print...calon murid pemulihan pun tak ramai..jadi boleh buat slow-slow.... cuma aku masih bantu kawan aku jaga butik dia.. balik je sekolah.. singgah rumah sekejap..terus ke butik..jadi bila balik tu.. dah bermalas-malasan... tapi hari-hari aku tetap sempatkan diri berfacebook.. hehehe... Azam tahun baru ni.. aku nak berusaha jadi cikgu yang lebih baik..berdedikasi dan cemerlang.. dan yang penting.. aku nak pastikan.. semua murid aku menguasai 3M menjelang naik ke tahap 2.. untuk diri sendiri aku akan berusaha menjadi isteri..dan anak yang solehah...dan sentiasa berdoa..semoga Allah memanjang usia perkahwinan aku dan suami...semogakasih sayang kami berkekalan ke akhir hayat dan semoga kehidupan kami sentiasa diberkat Allah..serta dikurniakan zuriat-zuriat yang soleh dan solehah...amin...Selamat Tahun Baru 2012 buat semua....

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

By :
Free Blog Templates