Tuesday, March 20, 2012

Semangat...???!!

Yuhu..ewah semangat...! tak sangka.. sangat tak sangka.. tq la pada semua yang masih sudi membaca blog aku yang tak seberapa ni... tu la.. lama sangat dah tak bercerita.. nampaknya ada yang memberi semangat.. jadi aku kena la bersemangat....tq my bff aitotyati... hehehehe...Gen2Merah pun..terima kasih sebab sudi datang ke blog doraemon..hehehe.. time ni aku tengah agak free.. 5 minit lagi nak rehat... ramai juga cikgu takder..ada yang bawa budak takraw daerah.. mesyuarat.. kursus.. biasa la aktiviti cikgu.... mesyuarat..kursus.. mesyuarat.. kursus..  minggu depan aku punya turn pulak kursus...2 hari lak tu.. jadi minggu ni aku tolong diorg relief kelas aku.. nanti minggu depan..diorg pulak tlg relief kelas aku.. eh eh.. kelas aku pemulihan tak payah relief la..kekeke.. itu sebab kadang-kadang guru pemulihan banyak disuruh keluar.. sebabnya kalau kelas pemulihan tak payah dirilief... tapi so far sekolah aku alhamdulillah la.. tak pernah lagi diminta-minta untuk ganti pergi kursus kecuali keadaan betul-betul dah tak ada cikgu..aiseh mata mengantuk la pulak..sementara rehat ni aku nak amik nap sekejap..pastu lepas rehat kena relief tahun 6 pulak...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

By :
Free Blog Templates