Wednesday, August 1, 2012

Ogos sudah

Assalamualaikum .. lama dah tak update.. arini dah 1 Ogos.. sedang meniti 3/4 tahun 2012.. tak sedar masa berlalu dengan pantas sekarang ni.. puasa pun dah masuk hari ke-12.. semoga tahun ni dapat habis kan puasa penuh... amin...hehehehe


Hari ni juga secara rasmi Guru Besar sekolah aku Pn Hjh Normah Thanal Azian berpencen... majlis dah buat lama dah.. sebelum puasa aritu.. 19 Julai...alhamdulillah..semua berjalan dengan lancar dan seperti yang dirancang.. siap datang idea spontan lagi..hehehe..rasa macam mimpi pulak.. sebab cikgu aku sendiri dah berpencen..teringat masa cikgu Normah ajar aku sejarah.. memang aku suka..dan tahun tu jugak aku score sejarah.. semoga beliau dipanjangkan umur..dimurahkan rezeki.. dani sihat sentiasa.. beliau salah seorang penyumbang ilmu yang buat aku berada di tempat aku sekarang....

Aha.. yang istimewanya.. GPK kokurilum sekolah aku.. berkongsi tarikh lahir yang sama dengan GB.. hehehe.. tak lama lagi naik jadi GB la pulak... dan dijangka berpencen 1 Ogos 2020...Selamat Hari Ulangtahun Kelahiran juga buat cikgu Azli...semoga dipanjangkan umur..dimurahkan rezeki..dan sihat sentiasa..

Ops...tak lupa buat kakak sepupu tersayang.. arini pun besday dia jugak..happy birthday Kak G..semoga dipanjangkan umur..dimurahkan rezeki..dan sihat sentiasa.. serta kuat dan tabah dalam membesarkan anak-anak..


Ops..kek ada sebiji..kongsi-kongsi la ye... heehehehe..ok nak siap-siap.. nak gi sekolah...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

By :
Free Blog Templates