Saturday, September 15, 2012

Bersawang lagi...!

Assalamualaikum...
bersawang lagi lagi blog aku...
malas nak mengupdate..
teruk betul la...
bila tengok orang dok mengupdate blog..
tapi sendirik malas...

arini aku jaga butik sensorang..
staff baru tak dapat lagi...
sambil-sambil tu.. aku dok ngedate la blog ni...

semalam majlis penutup bulan kemerdekaan dengan jamuan raya..
leganya dah selesai..
walaupun banyak aktiviti tak dapat dijalankan..
tapi alhamdulillah... sumer berjalan lancar..
jamuan raya pun best..
banyak makanan sedap-sedap..
habis diet gue semalam..hehehehe...

lepas ni.. ada beberapa event besar lagi..
sukan..camping dan majlis persaraan kak Maliah...
sukan buat kecik-kecik je tahun ni...lega sket
pastu camping tahun ni 1st time nak buat kat luar..
dapat sambutan jugak dari murid-murid...
and last.. persaraan kak Maliah..
sedeynya la.. lepas ni takder geng sekepala dah..
sebelum ni banyak bekerjasama dengan kak maliah..
memang best bila wat keje n masuk sekelas ngan kak Maliah..
pasti gue akan merindu kak Maliah lepas ni...

wokeh... nanti sambung lagi.. mau layan tonton plak..

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

By :
Free Blog Templates