Wednesday, October 17, 2012

Pengalaman yang tak dapat dilupakan...

Eceh.. tajuk kemain lagi.. macam karangan budak sekolah aje..2 minggu lepas5,6 dan 7hb Oktober.. bawa murid-murid camping kat Kem Bina Semangat, Ampang Pecah...aktiviti memang best dan seronok...pengalaman aku tu...ialah.. hahahaha... hanya gambar je yang dapat ceritakan....

 

hihihi... memang adventure sebenarnya.. masa tengok anak-anak murid buat.. rasa best ajer.. pastu bersemangat la naik kat atas.. naik tangga tu kaki dok ketaq..sampai atas rasa relaks je.. masa nak melepaskan diri n terbang..masa tu la gayat yang amat...rasa nak turun balik je...

Sudahnya cuma dengan sekali senggolan abg Zek merangkap jurulatih kitorang.. aku pun telah menerbangkan diri..Tuhan je tau perasaan aku masa tu... mengucapkan manjang rasanya...kekekke



Bila tgk gambar ni..rasa tak percaya je itu aku... masa dah nak sampai bawah tu.. rasanya makin laju n lajak.. nak naikkan kaki supaya jadi bentuk L pun tak menjadi...gelabah punya pasal...muahahaha

Akhirnya berjaya mendarat dengan selamat..muahahahahahaha.... rasanya kalau ada peluang lagi nak buat.. tapi rasanya tak sanggup jugak nak melepaskan diri sendiri...kihkihkih...

Sekian dulu karangan saya hari ni...hehehe

1 comments:

*juliet le sweetheart said...

Akak dah lama teringin nak flying fox... tapi tak pernah tercapai lagi... entah bila ler... huhu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

By :
Free Blog Templates