Wednesday, July 17, 2013

Blog yang sangat2 bersarang

Assalamualaikum u all semua...fuh..lama giler dah tak mengarut kat cni..last sekali bulan 10 tahun lepas.. aku pun tak pasti kemalasan melanda..dan dengan adanya komitmen baru.. buatkan diri sangat2 jarang nak berblog.. alhamdulillah.. masa dah banyak terisi.. sampai kadang2 tu nak on laptop pun tak sempat..kalau online fb pun gunakan hp.. takpe..nanti aku ceritakan ye.. ni mukadimah je nak hidupkan balik blog yang dah bersawang ni... harap2 lepas ni dapat rajinkan semula diri nak berblog.. ..

2 comments:

AiTotYati Mat said...

akhirnya.... mama update la cite tentang farhan :D

Lieya said...

ahahaha..
tu la.. dah lama bebeno bersawangnya umi oi.. harap lepas ni mama jadi lebih rajin..kekeke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

By :
Free Blog Templates