Saturday, July 20, 2013

Ceria..

Assalamualaikum semua...
alhamdulillah.. arini masuk ari ke 11 kita semua umah Islam berpuasa..
ada yang dah tinggal puasa.. kalau orang perempuan tu..normal la tinggal puasa ye..
kalau lelaki..sangat-sangat tak normal lelaki tu.. jadi harap-harap takder la yang ponteng puasa ye..

Tapi kat umah aku tu... memang ada sorang lelaki yang tak puasa... aku pun taknak paksa dia puasa lagi... kesian pulak nengoknya kalau dia puasa.. walau pun dia lelaki...

Ha ini la budak lelaki yang tak posa tu..kekekeke.. "saya kecik lagi la mama..macam mana nak puasa.." kkekeke..memang kejam la mama kalau paksa n suruh anak mama yang baru 7 bulan ni puasa..kekekeke.. tengok la muka ceria hero aku ni.. kawan aku kata.. asyok post dalam fb gambar dia gelak je.. cuba sesekali amik gambar dia menangis...



Lagi wajah ceria farhan
Gambar kat atas tu sebenarnya percubaan aku untuk buat dia menangis.. tapi tengok lah..bukan dia makin menangis.. tambah gelak ada la..kekeke...

jadi kelmarin.. aku pun buat percubaan untuk dia menangis.. kebetulan mood dia pun kurang baik sebab batuk dan selsema.. dia dok leka2 main remote astro.. aku pun ambil dari tangan dia... punya la dia marah.. dan ini la hasilnya...




Bukan main sedih lagi bila remote kena ambik.. siap meleleh air mata,,, jadinya misi mama berjaya untuk kali ni...hahahaha.. nasib la dapat mama kepala giler macam ni... tapi sebenarnya.. so far..alhamdulillah.. Farhan Basyar memang anak yang baik.. dia memang jarang menangis kecuali nak susu atau nak tido.. dan kalau dia tak sihat... memang normal la.. mana-mana baby pun akan meragam.. betul tak...Moga anak mama cepat sihat ye..rimas mama nengok hingus dok meleleh je.. mama cayang Farhan Basyar...muahs..muahs!

2 comments:

aitotyati said...

salam mama Lieya,

try renehkan sup ayam dgn garlic then bagi farhan hirup sup tu. kalau boleh makan lagi bagus.

Insyaallah berkesan sbb kalau Jek atau aku selsema mmg sup ayam buh byk garlic yang umi letak.

Lieya said...

orait..nanti cuba.. ada yang petua suh buh kunyit hidup kat hidung pun tak terbuat..asyik lupa je nak beli kunyit hidupnya...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

By :
Free Blog Templates