Wednesday, June 9, 2010

Konvo..!

Yuhu.. Assalamualaikum semua.. lamanya tak buat entry..last sekali masa ucapan hari guru.. nak upload gambar hari guru pun tak sempat.. hehehehe..

Arini aku nak kongsi kegembiraan sikit.. aku bersyukur n happy sangat2 sebab majlis konvo aku dah selesai.. penantian dan penghargaan selama setahun lebih berakhir sudah.. 3 Jun 2010 yang lepas alhamdulillah aku dah menerima diploma pendidikan.. Majlis tu diadakan kat Holiday Villa, Subang Jaya..walaupun aku tak dapat jadi yang paling cemerlang di kalangan yang cemerlang.. tp aku tau.. aku dh buat yang terbaik.. dan yang paling penting aku mesti tunjukkan di dunia perguruan yang sebenar aku boleh jadik yang tercemerlang.. insya'Allah..wah.. berkobar2.. hehehe..

Majlis Konvokesyen IPG Kampus Bahasa Melayu kali ke 45




Aku...




With my lovly hubby


Aku dengan Kak Asmah..


Majlis konvo ni.. mak ngan ayah aku tak dapat datang.. jadiknya aku angkut jubah bawak balik..pastu posing ngan mak ayah ngan adik2..hehehe


My Parents

My Family ( Kak long n family n my hubby takder)


My Lil Bros and I


Pastu sebelum pulang semula jubah.. aku janji dengan beberapa org kawan utk snap gambar berjubah kat maktab..aku rasa mmg tak puas la kalo tak dapat amik gambar pakai jubah kat maktab sbb kat maktab la tinggalkan banyak kenangan.. kitrg jemput sekali... lecturer merangkap penyelaras group SKM kitrg amik gambar sekali....Cik Siti Salamah mmg sporting habis la..













Aku tau aku akan merindui kenangan di maktab yang banyak bagi aku pengalaman yang suka dan yang duka.. moga 1 hari aku berpeluang datang ke maktab lagi.. mungkin sebagai tenaga pengajar pula..? Insya'Allah..doakan untuk aku ye..

2 comments:

*juliet le sweetheart said...

tahniah cikgu afadh! semoga menjadi cikgu yang cemerlang dan terbilang!

Aku Lieya said...

Thanx kak julie..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

By :
Free Blog Templates