Sunday, July 11, 2010

Jalan2 cuci mata


Arini tak tau nak wat apa..aku g jejalan ngan member baik aku Intan ngan heronya Emmer.. sebenarnya plan yg tak dirancang.. sbb malam semalam aku kebosanan tahap gaban.. hubby g umah member dia sbb ada keje sket.. aku dok umah seseorg.. ingat nak ajak Intan g NSK carik lauk.. tp dh malam2.. malas pulak aku..sudahnya dok la umah dediam..rupa2nya tahap kebosanan melampau tu sampai ke pg tadi..sudah sarapan..aku cam biasa wat mesyuarat tingkap ngan Intan (Intan dok bebetul belakang umah aku..aku g umah dia ikut pintu dapur je..hehehe)tetiba aku suarakan la ajak g IKEA.. sbbnya aku mmg sepanjang ke KL tak penah jejak kaki ke IKEA.. saje nak jalan2.. takder niat nak membeli barang pun.. cuma nak window shoping je..kira Intan jadik tourist guide aku la..sbb dia mmg selalu dh pegi IKEA ni..aku mmg suka dengan susunan n suggestion perabot yang diorg tunjuk.. mmg menarik.. barang2 pun takder la mahal sangat.. mmg enjoy.. skang pun tgh offer sampai 1 Ogos..
Lepas g IKEA singgah jap One Utama.. aku pun tak penah pegi gak..hahahaha.. apa ntah.. dok balik KL..One Utama pun tak penah g.. lebih kurang macam Mid Valley tp lagik besar dari Mid Valley..kitrg pun takder la jalan sakan cuma masuk Jusco je husha2 baju.. otw balik..Intan dok tunjuk aku rupanya One Utama tu ada 2 bahagian.. yg kitrg g tu baru 1 bhgn.. kalo nak g 1 One Utama.. 1 hari tak cukup ni..kekekek..
Skang yang masih aku kompius.. mana la kad "touch n go" aku..pahadal touch sekali je kat highway DUKE masa otw nak pegi tu.. nasib la baki tinggal RM4 je dalam kad tu...kalo tak.. lebur..ini la gara2 malas nak pasang bateri smart tag..hehehe

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

By :
Free Blog Templates