Sunday, July 18, 2010

Sumber Rujukan..

Semalam penyelaras program pemulihan masa aku kat maktab.. Cik CT Salamah.. post beberapa laman web yang boleh di buat rujukan membuat ABM terutama buat cikgu-cikgu pemulihan dan pendidikan khas kat Facebook.. kalau guru kelas biasa nak rujuk pun boleh..menambah kreativiti menghasilkan ABM..mmg sangat2 menarik.. so aku pun tergerak hati utk wat kolum baru.. aku dh buat kolum kat belah kanan tu sebagai "Sumber Rujukan"..n aku dh letak link-link web-web yang boleh dijadikan rujukan.. kalau ada kawan2 yg ada web lain.. bleh la suggest kat aku.. aku ni mmg jenis tak bape kreatif.. tp bila dh tgk contoh2 yang ada utk wat abm.. so baru la dapat idea..tak banyak pun sket.. janji ada usaha utk buat..

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

By :
Free Blog Templates