Saturday, September 25, 2010

Kenangan lalu..?

ceh.. tajuk mcm hapa je kan.. tapi tu la.. nak la luahkan rasa sket.. ada la dapat mesej dari sorang member lama.. n mesej dia betul-betul menjawab segala persoalan yang aku tak tau selama ni.. tu yang jadiknya menyingkap balik kenangan lalu.. kalau masa boleh diputarkan masa balik.. aku rasa aku nak je dapat kan kepastian pada persoalan yang dok pusing dalam kepala otak aku sejak dulu lagi.. ada masa tertentu kita boleh berterus terang.. tapi kadang-kadang ada perkara yang terpaksa kita pendam dan biarkan masa yang berlalu saja memberi jawapannya.. entahlah.. aku pun tak tau apa yang aku rasa masa mendapat berita tu.. apa-apa pun aku anggap benda tu semua dah berlalu.. aku kena berpijak di bumi yang nyata... ada hikmah disebalik perkara yang telah berlaku.. life must go on... yeeehaaaaaaaaa..! kalo korang tak paham ayat aku.. tak payah pahamkan la.. pasal aku saje je nak meluahkan apa yang aku rasa.. jangan marah haaa... hehehe

2 comments:

Mohd Uzaini bin Mat Jusoh said...

Kenangan apa tue fadh... terkenang-kenang... life is hard but there will be always happiness in it.. so enjoy the ride of your life..

Aku Lieya said...

hahaha.. Jai.. ala.. kesah lama.. kalo boleh nak lupakan..tp kalo ingat balik kelakar.. weh kalo wat reunion best kan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

By :
Free Blog Templates