Saturday, October 2, 2010

Cameron Highland....

Lama tak menaip kat blog.. bukan taknak.. tapi macam tak sempat.. bukan tak sempat.. tapi macam malas.. bukan malas.. tapi.. tak berkesempatan.. hahaha.. banyak punya alasan.. nak ke taknak je..kekeke..

Aha.. minggu depan aku kena g kursus selama 4 hari kat Cameron Highland.. dari 4Oktober sampai la 7hb..aku menggantikan rakan yang tak dapat nak pegi.. tak kesah la.. demi tugas.. jadik aku dengan rela hati pegi.. sapa2 nak kirim apa2 bgtau ye.. cuma.. kalo kirim air liur.. tak akan dilayan..kekeke..

Kalo ikutkan hati banyak2 tempat..Cameron la antara tempat yang aku taknak g.. bukan apa.. mungkin sebab kenangan lebih kurang setahun yang lepas aku pegi.. yangg buat aku serik rasanya nak pegi.. kesahnya begini.. ewah cam citer penglipur lara lak.. setahun yang lepas.. aku pun pegi berkursus kat Cameron.. hotel yang sama jugak yang akan dok kat sana minggu depan.. aku pegi tumpang member dari SK Sg Tengar.. suami dia yang tolong hantar..keta member aku ni jenis mpv tau.. tu la.. nak jadi cerita.. masa on the way pegi tu.. ikut Simpang Pulai.. so walaupun jalan bengkang bengkok..tapi perjalan kami berjalan lancar..aku pun stabil n ok.. dah 4 3 hari berkursus.. suami member aku pun datang la amik.. kali ni kami balik tak ikut Simpang Pulai.. tapi ikut Tapah..masa tu bermula ketidakstabilan aku.. dalam keta tu.. aku duduk kat tengah2.. pastu takder tempat letak kepala.. tau je la kalo jalan berpusing2..mula2 aku ok lagik.. layan2 sembang2.. kebetulan suami member aku ni.. 1 sekolah masa sekolah rendah.. dan pernah la camping sama2 kat Kuala Woh..tapi lama2.. aku rasa memang dah tak boleh handle.. kepala dah rasa macam hapa je.. last2.. aku turun kan badan.. dengan selambernya aku tido.. nasib la mertua member aku tu aku dah kenal.. jadi dengan memang tak segan silunya aku tido. berat giler kepala aku.. nasib tak termuntah.. sejak tu rasa macam serik je nak g Cameron.. sebab rasa macam serik je nak tempuh jalan yang bengkang bengkok macam tu.. pepe terima kasih banyak2 kat member aku dan suaminya yang sudi tumpangkan aku..:)

gitu la kesahnya kenangan balik dari Cameron Highland..hehehe

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

By :
Free Blog Templates