Thursday, September 2, 2010

Salam Aidilfitri..


Assalamualaikum.. hai semua.. esok dah mula cuti sekolah.. pastu sambung cuti hari raya pulak.. sekolah aku cuti sampai 14 September.. pastu 15 September sekolah.. 16 September cuti balik.. 17 September sekolah balik..tak kesah la cuti bape lama pun.. apa2 pun anak2 murid tahun 6 yang nak UPSR tetap kena didahulukan.. sebabnya diorg akan peksa pada minggu hadapannya.. Apa2 pun aku harap anak2 murid aku takder la bercuti sakan2.. sebabnya bila cuti je aku mesti risau.. lelagi memurid kelas pemulihan aku.. aku takut diorg terlupa apa yang dah dipelajari.. sebelum cuti kemain lagi dapatnya.. tup tup buka sekolah semua lupa.. heheheh.. "apa2 pun cikgu tetap nak ucapkan selamat bercuti pada anak2 murid cikgu.. "


Hari raya tahun ni memang membawa seribu erti buat aku sebabnya dapat berhari raya bersama suami yang tersayang.. dapat berpeluang berkumpul dengan keluarga dan berpeluang berhari raya dengan keluarga mertua..

Oh ye.. sempena hari yang baik dan bulan baik ni jugak..aku rasa tak terlalu awal untuk aku ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri , Maaf Zahir dan Batin kepada semua kawan2 yang sudi membaca blog aku ni.. kekadang mungkin penulisan aku ni ada membuat kawan2 terguris hati.. atau mungkin juga ayat tak bape sedap nak dibaca.. aku memohon bebanyak kemaafan.. aku hanya manusia biasa yang tak lepas dari melakukan kesilapan. Semoga hari lebaran yang bakal tiba lebih kurang 6 hari lagi.. akan mendatangkan kegembiraan, kebahagiaan dan kerahmatan buat kita semua.. Sekali lagi Selamat Hari Raya... yeee haaaaaaaaaa..!






0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

By :
Free Blog Templates