Saturday, October 9, 2010

Musim kawen..

Alhamdulillah.. semalam berakhir lah sudah bulan Syawal.. musim rumah terbuka pun berakhir.. walopun ada gak yang masih wat rumah terbuka arini..kekeke.. Lepas ni musim org kawen plak.. minggu ni je aku dapat 3 jemputan.. termasuk la jiran dekat rumah aku ni.. semuanya memilih tarikh ala2 keramat 10.10.10. Jadi nak taknak aku terpaksa la bahagi2 kan masa utk pegi jemputan yang ada sebab 2 jemputan jauh2. Dah le baru balik dari berkursus..badan masih rasa nak rehat.. tp mesti jugak pegi.. Aku pun baru je balik dari KG Gajah sebab GPK kurikulum sekolah aku adakan kenduri kahwin anak sulungnya.. malam ni aku akan ke rumah jiran aku dan esok aku kena ke Rawang.. 2 pupu aku kahwinkan anak.. kalau tgk hubungan 2 pupu tu mcm dh jauh je.. tp bagi keluarga aku.. kami tetap rapat dan macam adik beradik.. aku membayangkan masa musim kawen bulan 6 aritu.. sehari 2-3 kenduri kena pegi..jenuh dibuatnya.. pegi rumah terakhir dah tak boleh masuk makanan dah..kekeke.. apa2 pun Selamat Pengantin Baru kepada semua pasangan pengantin baru.. moga hubungan kalian berkekalan dan berbahagia ke akhir hayat.. serta dikurniakan zuriat yang soleh dan solehah.. oh ye tak lupa buat adik sahabat baik aku Totyati.. merangkap rakan sekerja aku.. Solehan.. yang akan bernikah pada hari ahad (10.10.10) Selamat Pengantin Baru..:)

5 comments:

Yunus Badawi said...

Esok mmg ramai org kahwin. Saya pun ada dua jemputan di kg emak Adam (kg isteri saya).

Nasib baik dua2 tu dlm kawasan yg sama.

Yunus Badawi said...

Lupa bagi salam pulak tadi.

Salam kenal.

Awak satu sekolah dgn Totyati? Kawan maya saya juga tu hehehe

AiTotYati said...

salam,

tima kaseyyy tima kasey.

ceh akak pengantin pulak yg over.

aan selamat menikah, yg kami lak 'selamat menempuh jam teruk kt PLUS arah selatan disebabkan kemalangan tragedi oktober tuh"

tolak dr umah kul 4pm. sampe melaka 1pagi. gile lama!!!

AiTotYati said...

terima kaseyyyyy!!! (^_^)

Lieya said...

YB : totyati rakan baik saya dari sekolah menengah..yg mengajar 1 sekolah dengan saya tu adik totyati yang pengantin baru tu..hehehe
Yati : cian korang..lama giler tu nak sampai melaka..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

By :
Free Blog Templates