Sunday, October 24, 2010

Tag Oleh AitotYati..

Aha.. petang2 takder wat mender ni.. sebelum aku nak melayan game.. aku nak jawab tag sahabat baik aku AiTotYati ni..
tengok ape soalannye nih.

1. Apakah benda dalam hidup paling penting dalam hidup anda
Aiseh..apa benda ye..sebab ianya paling penting.. kalo ikut semuanya paling penting..hehehe.. jadi aku jawab salah 1 nya la ye.. LAPTOP..walopun hak kerajaan..hihihi senang nak wat keje2 kat sekolah..


2. Benda yang terakhir anda beli menggunakan duit sendiri?
Apa benda last aku beli ye..? sbb mmg dh lama dah tak membeli.. aha.. beli pen..kekekek

3. Dimanakah tempat anda melangsungkan perkahwinan dan tema perkahwinan idaman anda?
kat teratak ayah bonda.. kat sabak bernam.. tema.. melayu..:)

4. Adakah anda sedang bercinta sekarang?
Saya sedang dan ari2 bercinta dengan en.suami saya yang tersayang la..:)


5. Berapa lama anda akan mencintai kekasih suami anda?
Insyaallah selagi hayat dikandung badan. (tiru je la ayat ko ye..kekeke)


6. Novel/buku/majalah yang terakhir anda beli?
Ades.. majalah pun lama tak dibeli.. buku cerita teladan untuk anak2 murid aku rasanya..

7. Di manakah anda selalu berjumpa dengan suami anda?
dulu kat rumah KL.. skang ari2 jumpa kat rumah Sabak..:)

8. Apakah nama penuh anda?
Carik la sendirik.. ada kat depan mata tu..hehehe

9. Antara mak dan ayah mana yang anda lebih mesra?
emak.. tp ngan ayah pun rapat gak..

10. Namakan orang yang betul-betul anda jumpa dalam hidup anda?
ada yang jumpa tipu2 ke? kekekeke


11. Adakah anda basuh baju anda sendiri?
Ye ye.. tp paling selalu en.mesin basuh yang basuhkan..kekeke

12. Di manakah tempat yang betul-betul anda mahu pergi?
Labuan.. makcik dah hampir 10 tahun kat sana.. tp tak sampai2 gak sana..

13. Pilih satu, peluk atau cium?
peluk boleh.. cium pun boleh.. hihihi

14. Beritahu 3 benda tentang orang yang tag anda?
Tentang AiTotYati..
a. Sahabat baik sejak dari sekolah menengah..
b. Cikgu yang begitu kuat bekerja n sentiasa menjadi org penting..
c. Best, sporting.. gilos n amat memahami saya..:)

15. 5 benda yang anda sayang sangat dalam hidup anda?
a. cincin n gelang perkahwinan.
b. Myvi saya..
c. barang-barang dalam rumah (tv, mesin basuh, peti ais, dapur-sebab keperluan kat rumah)
d. alat tulis (kalo ilang bekas pensel jenuh la aku nak wat keje2 menulis..)
e. album kahwin


16. 5 lagu yang anda suka dengar?
aku ni jarang dengar2 lagu ni.. jadi takder yang paling suka..

17. Bilakah tarikh lahir anda dan di manakah anda menyambutnya tahun lepas?
19 Januari 1981.. sambung kat rumah dengan family..

18. 5 orang blogger yang anda mahu tag.
a.YB
b.Zarasa
c. Long Hafiz
d. tiefazatie
e. Asy

19. Cerita sedikit tentang blogger pertama yang anda tag
follower saya yang ke 50.. hehehe :)



Ok.. jawab sudah.. sapa2 yang kena tag tu.. jangan lupa jawab ye..hehehe

2 comments:

AiTotYati said...

yey!!!

terima kasih jawab tag ni!!!

peluk peluk (^_^)

Lieya said...

peluk peluk..rindu kat ko..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

By :
Free Blog Templates